måndag 18 april 2011

Det gick bra!

Hejsan!

Nu är jag hemma! Fast jag har varit hemma en liten stund! :) Vilken bra träning jag hade! Tränade med min Pro Bertil. Och jag ändrade lite saker, mest bacis saker! Skulle ändra mitt grepp lite.. Ah, och ni som spelar golf vet ju hur det är när man ändrar på greppet.. Det känns så ovant i början! Men sen när man slagit några bollar så funkar det hur bra som helst! :)

Ska ut imorgon med och spela lite golf! Den 19 juni åker jag ner.. Imorgon är det exakt 2 månader kvar! Jag kan inte fatta det.. Jag kommer nog att förstå det när jag väl sitter på invigningen eller så! Haha.. Helt sjukt!

Här är en Promo video inför Athen 2011!



När jag fick se denna video första gången. Det var på Pre-campet i Stockholm. Jag fick gåshud, och fattade verkligen att jag ska ner! :)

/ Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar