fredag 22 juni 2012

Tävlingsdag!

Hejsan!

Idag är det dags för första tävlingsdagen! Det ska bli väldigt roligt! :) Vädret idag är lite rengigt, så ja får ta på mig regnkläder och regnskydd till bagen. Sitter just nu och väntar på att gå till frukosten, jag är riktigt hungrig. Så jag ska äta en ordentlig frukost så att jag kommer spela bra!

Som jag skrev igår så kommer jag att uppdatera lite lätt hur det har gått idag. Det kommer bara att bli text uppdatering, inga bilder. Men det är ju bättre än inget! :)

Hur är vädret hemma i Sverige? Det är ju midsommarafton idag, då är det känt att det är dåligt väder!

 Såhär ser jag ut idag:


Vi hörs senare under dagen!

1 kommentar:

  1. Lycka till på tävlingen och en glad midsommar önskar Camilla Åsa Anders o. Birgitta. p.s. midsommarvädret hos oss solen strålar och det är varmt

    SvaraRadera