måndag 13 juli 2015

SM - Veckan på Timrå GK.

SM - Veckan på Timrå golfklubb var helt fantastisk. Första speldagen gick helt okej, fick 78 slag, 3:e placering första dagen. Andra speldagen var jag mer nervös, varför? Då skulle jag spela med Caroline Larsson, hon är ju då golfproffs. Att få spela med ett golfproffs har jag aldrig gjort förut, det var en ära att få spela med henne. En otroligt trevlig tjej tycker jag. :)

Andra speldagen gick som sagt sämre, 81 slag och sammanlagt 159 slag på dessa två dagar. Och hamnade på en 5:e placering av 6. Nervositeten tog över en hel del.

Men eftersom jag spelade SM och Caroline var den andra tjejen som tävlade om SM Guld, så vann hon och jag blev 2:a. Alltså jag vann SM - Silver i Handigolf!!


Jag med Caroline Larsson. 



Min silvermedalj. 


Här är gänget som vann SM i handigolf!
Foto: Marie Zetterlund


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar